nepřihlášený uživatel
Zákaznický helpdesk NDC, s.r.o.
Pro přidání požadavku na zákaznický helpdesk se prosím přihlaste pomocí Vašeho uživatelského jména a hesla.
Pro umožnění vzdálené správy Vašeho počítače si stáhněte aplikaci TeamViewer.
Vzdálená správa NDC

Po stažení souboru, aplikaci spusťte a sdělte pracovníkovi společnosti NDC, s.r.o. - ID a heslo pro připojení k vaší ploše.





Nový helpdesk portál NDC, s.r.o.

Rádi bychom Vás informovali o spuštění nového helpdesku. Původní servisní portál zastavujeme a nahrazujeme novým systémem. Veškeré podmínky a možnosti nahlašování servisních požadavků zůstávají stejné jako doposud a to dle podepsané servisní smlouvy s naší společností NDC, s.r.o..

Co Vám náš nový helpdesk přinese?

S novou aplikací získáte lepší přehled nad termíny řešení, ale také dokonalejší evidenci vzájemné komunikace.
Je možné zadávat požadavky i dotazy na:
- konzultace
- práce
- řešení problémů
- změny funkcionality
- reklamace
Nový helpdesk je přehlednější a uživatelsky příjemnější.
Naší velkou snahou je eliminovat případné komunikační šumy. O každém zadání, změně, komunikaci, ale také vyřešení budete informováni emailem.
Rychlý přístup k Vašemu požadavku budete mít nově také z emailu.
K jednotlivým požadavkům lze zasílat své komentáře a další doplňující požadavky, včetně příloh a případných vložených printscreenů.
Věříme, že tuto aktivitu uvítáte

Jak začít používat nový zákaznický helpdesk?

Pro nahlášení požadavku použijte jeden ze známých způsobů nahlašování.
Pro získání přihlašovacích údajů kontaktuje svého obchodního manažera společnosti NDC, s.r.o.